کارگروه برنامه ریزی سوم خرداد در خاتم برگزار شد

کارگروه برنامه ریزی سوم خرداد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خاتم در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات در این نشست گفت:در فتح خرمشهر غیر از امداد‌های الهی، رزمندگان بعنوان یک نیروی رزمنده مؤثر بودند واراده، عظم و شجاعت و روحیه‌ای که خداوند به آن‌ها داد باعث پیروزی و خرمشهر نیز با یاری خداوند آزاد شد.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت:برگزاری مراسم سوم خرداد باعث می‌شود یاد وخاطره شهدا، پیام ایثار، شهادت، شجاعت وجهاد رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم وچهارم انقلاب ابلاغ شود تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی که به دست آمده حافظ آن باشند.

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز در این نشست گفت:سوم خرداد یکی از روز‌های به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی ویادآور ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام درعملیات سوم خردادماه به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد :برگزاری جشن آزادسازی خرمشهر همراه با طنز دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، غبارروبی قبور شهدا، مسابقه کتابخوانی، برگزاری جام ورزشی رمضان، یادواره شهدا عملیات رمضان از برنامه‌های این ایام است.

میر بهبودی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان خاتم آزادسازی خرمشهر را یکی از بحث‌های مهم کشور برشمرد وافزود:در تقویم جمهوری اسلامی ایران این روز به نام روز مقاومت، ایثار وپیروزی نامگذاری شده است ودر تاریخ سراسر دوران دفاع مقدس روز‌های مهمی از جمله افتخارات دوران هشت سال دفاع مقدس است ونقطه عطفی هم در دوران دفاع مقدس وهم در تاریخ انفلاب اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان خاتم از مردم ومسئولان خواست برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم در شهرستان حضور ومشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ ا

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار