فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد:

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در سالروز فتح خرمشهر در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری 50 عنوان برنامه در سالروز فتح خرمشهر در همدان خبر داد.

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در سالروز فتح خرمشهر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر 50 عنوان برنامه در شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اهداف برگزاری این برنامه‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و قدردانی از ایثار و جانفشانی و مجاهدت شهدا به خصوص شهدای آزادسازی خرمشهر و زنده نگه داشتن صبر و استقامت مردم دلیر خرمشهر و مجاهدت مثال زدنی آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برگزاری برنامه آبروی محله در مناطق مختلف شهر و اجرای نشست های بصیرتی با دعوت از رزمندگان دفاع مقدس و بصیرت افزایی برای زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در شرایط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: برگزاری سرودها و تئاتر های خیابانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌هایی است که می تواند جوانان را جذب کند.

برزگر خاطرنشان کرد: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت ملت ایران و پیروزی ایمان ملت بر نیرنگ و تجهیزات مستکبران جهان است.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری 50 عنوان برنامه در سالروز فتح خرمشهر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.