معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان :

ایران با آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری هرگز سازش ندارد

علی خالقیان با اشاره به اینکه ایران با آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری هرگز سازش ندارد گفت : ما در تمام بخش‌های فرهنگی، معنوی، تمدن، آرمان و عقاید با کشورهای غربی و قدرت‌های استکباری در تضاد هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی خالقیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت : دشمنان با اصل ولایت‌فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل‌دارند و با حذف ولی‌فقیه در ایران به تمام اهداف خود دست می‌یابند.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی بصیرت سیاسی یکی از لوازم و کلیدواژه‌های مهم پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است تصریح کرد : امروز بصیرت افزایی بهترین راهبرد برای تقویت زیرساخت‌های دفاعی کشور است و این امر باید در دستور کار سپاه و بسیج قرار گیرد.

خالقیان با اشاره به اینکه ایران با آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری هرگز سازش ندارد تصریح کرد : ما در تمام بخش‌های فرهنگی، معنوی، تمدن، آرمان و عقاید با کشورهای غربی و قدرت‌های استکباری در تضاد هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اضافه کرد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول این 40 سال گذشته لحظه‌ای دست از توطئه و دسیسه‌چینی برنداشته است و همواره برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از بین بردن انقلاب تلاش می‌کند.

انتهای پیام / گ

برخی با نگاه لیبرالیسم به آمریکا اعتماد می‌کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار