روحیه شهادت طلبی خرمشهر را آزاد کرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: روحیه شهادت طلبی و اتحاد و انسجام و توکل به خدا خرمشهر را آزاد کرد.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در مراسمی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد افزود: روحیه شهادت طلبی و اتحاد و انسجام و توکل به خدا خرمشهر را آزاد کرد.

وی افزود: خرمشهر به مدت 575 روز در اشغال رژیم بعث بود و در این مدت این رژیم استحکامات نظامی و موانع خروجی شهر را مستحکم تر کرد تا مانع از بازپس گیری این شهر توسط نیروهای ایرانی گردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: در عملیات آزاد سازی خرمشهر رزمندگان جهادگر در 4 قرارگاه فجر، فتح، قدس و نصر عملیات پشتیبانی از رزمندگان را انجام دادند و با عملیات رزمی_مهندسی عملا راه را برای آزاد سازی خرمشهر هموار کردند.

حجت الاسلام اکبری تامین امنیت غذایی و مبارزه با تحریم ها و ضرورت طراحی و عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی را یکی از اساسی ترین وظیفه زحمتکشان بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: الگوبرداری از حماسه ها گذشت و فداکاری های رزمندگان و بخصوص سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس باعث شده است تا خانواده بزرگ کشاورزی خدمت در این بخش و افزایش تولید محصولات کشاورزی و قطع وابستگی به اجانب شرق و غرب را ادامه جنگ هشت سال دفاع مقدس بدانند.

انتهای پیام/ح

گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.