تسلیت اینستاگرامی هنرمندان برای درگذشت سید مصطفی موسوی +تصاویر

در پی درگذشت سید مصطفی موسوی مجری و مدیحه سرا، هنرمندان با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام‌شان، درگذشت وی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصطفی موسوی مجری رسانه ملی، متولد ۱۳۴۰ در اهواز و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه صدا و سیما بود که  اجرای برنامه هایی چون، "کوی محبت" و "خدایی که در این نزدیکی است" و تهیه کنندگی و اجرای " میعاد شبانه" را در کارنامه خود  به ثبت رسانده بود.

این مرحوم از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده بود.

زنده یاد "سید مصطفی موسوی"  علی رغم داشتن دیابت عصر روز گذشته چهارشنبه ۲ خردادماه- در سن ۵۷ سالگی به علت ایست قلبی در حین سنگ شکنی کلیه دار فانی را وداع گفت.

 گفتنی است ؛ مرحوم موسوی یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به توانمندی‌ها و فعالیت‌هایش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد و در نهایت در سال ۱۳۸۴ پس از ۲۵ سال خدمت در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رسانه ملی، با عنوان ارزیاب پخش بازنشسته شد.

 هنرمندان و اهالی رسانه  از این ضایعه ناگهانی غمگین شده و با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود درگذشت این هنرمند را تسلیت گفتند.






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
ﺭﻭﺣﺶ ﺷﺎﺩ ...ﻣﺠﺮﻱ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و اﮔﺎﻫﻲ ﺑﻮﺩ ﺧﺎﻃﺮاﺕ اﻭاﻳﻞ اﻧﻘﻼﺏ و ﺣﻀﻮﺭ اﻳﺸﺎﻥ ﻫﺮﮔﺰ اﺯ ﻳﺎﺩﻣﺎﻥ ﻧﻤﻴﺮﻭﺩ ....
آخرین اخبار