چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا

راهیابی پور رهنما به مرحله نیمه نهایی/بخت از دور رقابت ها کنار رفت

پاراتکواندوکاران کشورمان در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا امروز ( پنجشنبه ) روی شیاپ چانگ ویتنام به مصاف حریفان خود رفتند.

////در حال تکمبل...کار نشود////به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پاراتکواندوکاران کشورمان از صبح امروز (پنجشنبه) سوم خرداد ماه برای چهارمین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردند.

*علیرضا بخت نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کشورمان در کلاس K44 در مرحله یک شانزدهم برابر نیشان امیرعلی از قزاقستان روی شیاپ چانگ رفت و با نتیجه ۳۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست داد.

اما در مرحله یک هشتم برابر ولادیمیر فئوفانوف از روسیه ۳۷ بر ۲۷ نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

*مهدی پور رهنما دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و  کلاس K44 پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم به مصاف کومار از هندوستان رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.در مرحله بعدی مهدی پور رهنما جوزف از ازبکستان را با نتیجه 24 بر 3 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم و کلاس K44 حامد حق شناس دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم با نتیجه ۲۲ بر یک کوربین استاگی از آمریکا را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.در مرحله یک چهارم 31 بر 15 آتائز از روسیه را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

*اصغر عزیزی و مهدی بهرامی آذر دو نماینده کشورمان در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم در کلاس K44 با یکدیگر به رقابت پرداختند و عزیزی توانست ۳۹ بر ۲۸ بهرامی آذر را شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود.

*محمدرضا شعبانی دیگر نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم در کلاس K42 کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده کنگو را 22 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

*مهدی کردلو نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم کشورمان در کلاس K42 برابر بیونگ یو از  کره جنوبی 40 بر 24 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/

نتایج رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار