برگزاری نخستین همایش تجلیل از ایثارگران اهدای عضو در خوی

نخستین همایش تجلیل از ایثارگران اهدای عضو با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی و خانواده اهداء کنندگان عضو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نخستین همایش تجلیل از ایثارگران اهدای عضو با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی و خانواده اهداکنندگان عضوبرگزار شد.
سیدمحمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در این همایش ضمن تقدیر از خانواده‌های اهدا کننده اعضا، این عمل آنان را ایثاری بزرگ و ماندگار در جهت اهدای سلامت به بیماران نیازمند عضو بیان نمود و هدف از برپایی چنین مراسمی را علاوه بر تجلیل از خانواده این عزیزان، گسترش فرهنگ اهدای اعضا در مرگ مغزی دانست.
وی یکی از بزرگترین و مهم‌ترین دستاورد‌های برگزاری این همایش را الگو و درس گرفتن از ایثار ماندگار خانواده‌های اهدا کننده عضو عنوان کرد که با اهدا کردن اعضای بدن پدر، مادر، همسر و فرزند خویش زندگی دوباره به بیماران نیازمند عضو هدیه داده اند.
در پایان این همایش از خانواده‌های اهداکننده عضو، توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اهداء لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن.م

نخستین همایش تجلیل از ایثارگران اهدای عضو در خوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.