معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش:

ایران برای تجهیزات نظامی از کسی اجازه نمی‌گیرد

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران برای تجهیزات نظامی از کسی اجازه نمی‌گیرد و به هیچ کسی در این زمینه احتیاج ندارد.

کشور امروز به سالگرد پیروزی‌های بزرگ نیاز داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر دریادار حمزه علی کاویانی پیش از ظهر امروز در تجمع نیروی‌های مسلح به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر، فتح خرمشهر را برگ زرینی در تاریخ معاصر کشور خواند و با اشاره به مراسم بزرگداشت این واقعه تاریخی بیان کرد: کشور امروز به برگزاری این سالگرد‌ها نیاز دارد و این سالگرد‌ها آینده کشور را تضمین می‌کند.

وی توضیح داد: در سوم خرداد، مردم ایران به جهانیان ثابت کردند در مقابل متجاوزان می‌ایستند و هیج حد و مرزی برای آن‌ها وجود ندارد و فتح خرمشهر این پیام را برای جهان دارد که نمی‌توان در مقابل اراده ایران و رهبری آن در دوران‌ها مختلف ایستاد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به مواضع خصمانه آمریکا در مقابل ایران اشاره و بر توان مقابله ایران در دوران‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس که به فتح خرمشهر انجامید، تاکید کرد.

وی در این خصوص اظهار کرد: ایران برای تجهیزات نظامی از کسی اجازه نمی‌گیرد و به هیچ کسی در این زمینه احتیاج ندارد.

دریادار کاویانی، اقدامات اخیر آمریکا را اقدامی در راستای نیل به اهداف نامشروع خود دانست و گفت: آمریکا امروز به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است تا به منافع نامشروع خود برسد و به اهداف خود که ایجاد بی ثباتی برای مهار همه جانبه ایران است دست یابد، اما جمهوری اسلامی ایران نیز اهداف خود را که حفظ ارزش ها، استقلال سیاسی، منافع اسلامی و دفاع از مظلومان است را دنبال می‌کند.

وی بر توان نظامی ایران در مقابل تهدیدات دشمنان اشاره و اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ایران به پشتوانه ملت، امروز محکم‌تر از گذشته و با تجهیزات نظامی آماده در آب‌های مدیترانه در مقابل رژیم صهیونیستی می‌جنگند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عمیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در سال ۶۱ نیز اشاره کرد و گفت: عملیات بیت المقدس عملیات راهبردی بود که به پشتوانه از خود گذشتکی‌ها و اقتدار و عزت، نخستین شکست راهبردی را به دشمن تحمیل کرد و با تقدیم هزاران شهید، ۱۹ هزار اسیر را از عراقی گرفت تا ناتوانی رژیم بعث با وجود حمایت‌های بسیار را به جهان ثابت کند.

انتهای پیام/ف

تجمع نیروی‌های مسلح به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.