وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلات است

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلات در کشور است.

وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلاتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی در همایش استانی مقاومت و پیروزی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرکرد اظهار داشت: وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلات در کشور است.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره دو هزار و ۴۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس و ۸۰ شهید این استان در عملیات بیت المقدس اضافه کرد: رزمندگان اسلام بدون هیچ چشم‌داشتی به مقام و جایگاه و درجه دنیوی، مقابل دشمنان ایستادگی کردند و از جان خود گذشتند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان فعالیت بیش از ۶۰ گروه، دسته و فرقه ضد انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: هدف اصلی همه دشمنان، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

قربانی ادامه داد: دشمنان انواع روش‌ها همچون تحریم، قطع روابط، ترور و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی را برای مقابله با انقلاب اسلامی آزمودند، اما موفق نشدند چون ملت بزرگ ایران و جایگاه ولایت فقیه و علمای ما را نشناخته بودند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار ارتش و بسیج اقشار مختلف مردم و عشایر توانستند خرمشهر را از چنگال دشمن بعثی آزاد کنند.

قربانی، نماز اول وقت، توسل به ائمه معصومین (ع) و انس با قرآن کریم را از ویژگی‌های بارز رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و افزود: امروز نیز در بحث اقتصاد و فرهنگ و سیاست کشور باید همانند زمان جنگ، دست به دست هم دهیم و با وحدت و انسجام، مشکلات را حل کنیم.

گفتنی است: همایش استانی مقاومت و پیروزی امروز پنج شنبه ۳ خرداد ۹۷ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، جمعی از مسئولان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا در تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد برگزار شد.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری شده است.

خرمشهر در استان خوزستان، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط نیرو‌های عراقی (از ۴ آبان ۱۳۵۹)، در جریان عملیات ۲۶ روزه بیت‌المقدس آزادسازی شد.

انتهای پیام/خ

همایش استانی مقاومت و پیروزی در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.