تداوم ناپایداری های جوی تا روز یکشنبه هفته آینده در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: ناپایداری های جوی تا روز یکشنبه هفته آینده در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: بررسی و تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز پنجشنبه 3 خرداد شدت بارش رگباری باران توام با رعد و برق و تگرگ در شهرستان های خلخال و کوثر پیش بینی می شود.

وی افزود: از این رو آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در جنوب استان اردبیل محتمل می باشد و همچنین در مناطق مرکزی استان اردبیل طی امروز رگبار و رعد و برق پراکنده انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روز جمعه 4 خرداد وزش بادهای تند تا نسبتا شدید همراه با افزایش دما به ویژه در مناطق مرکزی استان اردبیل پدیده غالب خواهد بود ضمن اینکه بارش های رگباری در بعضی ساعات در مناطقی از استان اردبیل طی این روز نیز رخ خواهد داد.

دولتی مهر گفت: در روز شنبه 5 خرداد نیز با ورود سامانه ناپایدار به منطقه ضمن تداوم افزایش دما ر بیشتر مناطق استان بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

وی در روز یکشنبه 6 خرداد نیز با ریزش هوای سرد به منطقه دمای هوا در بیشتر مناطق استان بین 6 تا 12 درجه کاهش یافته و در مناطق منتهی به استان گیلان مه تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در صبح روز دوشنبه 7 خرداد کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ح

کاهش 12 درجه ای دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار