مردم و مسئولان باید برای اعتلای نظام بکوشند

مردم و مسئولان باید با تأسی از روحیه انقلابی مردم در سال‌های دفاع مقدس، برای اعتلای نظام بکوشند.

مردم و مسئولان باید برای اعتلای نظام بکوشندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش استانی مقاومت و پیروزی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مردم و مسئولان باید با تأسی از روحیه انقلابی مردم در سال‌های دفاع مقدس، برای اعتلای نظام بکوشند.

وی با تأکید بر اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان افزود: این اتحاد سد محکمی در برابر دسیسه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی است.

عباسی اضافه کرد: مسئولان نظام باید در هر عرصه از خدمت تلاش کنند تا رضایت مردم جلب شود.

وی ادامه داد: افزایش صمیمیت و اتحاد بین مردم و دولت‌مردان منجر به حمایت و پشتیبانی مردم از نظام است و باعث می‌شود هیچ قدرتی نتواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

گفتنی است: همایش استانی مقاومت و پیروزی با حضور سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جمعی از مسئولان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا پنج شنبه ۳ خرداد ۹۷ در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد برگزار شد.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری شده است.

خرمشهر در استان خوزستان، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط نیرو‌های عراقی (از ۴ آبان ۱۳۵۹)، در جریان عملیات ۲۶ روزه بیت‌المقدس آزادسازی شد.

انتهای پیام/ز

مسئولان تلاش کنند تا رضایت مردم جلب شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.