مصرف مواد روان‌گردان در زرادخانه موشک‌های هسته‌ای آمریکا!

برخی از کارکنان نیروی هوایی آمریکا که مسئولیت حفاظت برخی از قدرتمندترین موشک‌های هسته‌ای زرادخانه تسلیحاتی آمریکا را بر عهده داشته‌اند اقدام به استعمال مواد مخدر توهم‌زا کرده‌اند.

مصرف مواد روان گردان در بین نیروهای موشکی هسته‌ای آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادداشت‌های مربوط به نیروی هوایی آمریکا نشان می‌دهد برخی از کارکنان این نیرو که مسئولیت حفاظت برخی از قدرتمندترین موشک‌های هسته‌ای زرادخانه تسلیحاتی آمریکا را بر عهده داشته‌اند اقدام به خرید، توزیع و استعمال مواد مخدر توهم‌زا و آسیب زننده به مغز کرده‌اند.

بر این اساس، این افراد بخشی از حلقه‌ای بودند که ماه ها بدون آنکه شناسایی شوند در یکی از محافظت‌شده‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در وایومینگ فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی، یکی از آنها به مکزیک گریخت.

بر اساس جزئیاتی که برای نخستین بار به وسیله خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر می‌شود چهارده نفر توبیخ شدند که شش نفر از آنها در دادگاه نظامی به استفاده، توزیع یا استفاده و توزیع روان‌گردان ال.اس.دی محکوم شدند.

این اتفاق آبروریزی و بی‌اعتباری دیگری برای یگان موشکی هسته‌ای نیروی هوایی آمریکا محسوب می‌شود که پیشتر نیز با رسوایی‌هایی در زمینه سوءرفتار، سوءمدیریت و عدم برخورداری از روحیه و اخلاق مناسب مواجه شده است.

افراد محکوم شده در این پرونده عضو واحد موشکی نودم نیروی هوایی آمریکا هستند که یک سوم چهارصد فروند موشک اتمی قاره‌پیمای مینت من 3 (Minuteman 3) را در کنترل دارد. این موشک‌های هسته‌ای بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته در سیلوهایی زیرزمینی در حال آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
هر دم ازین باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ بدبخت حق داره دور مکزیک و امریکا دیوار بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
حق دارن بیچاره ها ؟ مثل این میمونه که چهار شنبه صوری باشه و ترقه تو دستت و اجازه پرت کردن دوتاشو نداشته باشی ادم دپرس مشه خدایش .
Germany
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
مردم دنيا چقدر بدبخت شدن كه زندگي و حياتشون افتاده دست يه مشت آمريكايي معتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
ادم باید خودش عاقل باشه دنبال هر چیزی نره
آخرین اخبار