رونمایی از مستند اتام در همدان

به مناسبت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از مستند «اتام» روایت زندگی شهید «فرج پور» از شهدای گمنام دانشگاه بوعلی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ همزمان با برگزاری همایش و پرسمان «فتح عشق» به مناسبت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از مستند «اتام» روایت زندگی شهید «فرج پور» از شهدای گمنام دانشگاه بوعلی در  مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان رونمایی شد.

گفتنی است در سال 91 با حضور پرشور مردم همدان دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی همدان تشییع و دفن شدند که پس از گذشت دوسال یکی از شهدا به نام شهید" علی فرج پور" شناسایی شد تا دومین شهید گمنام شناسایی شده در همدان باشد.

 " علی فرج پور" فرزند اسدالله و اهل تبریز است که در اسفند ماه سال 1333 متولد و در سن 29 سالگی طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل شد.

این شهید بسیجی گرانقدر از لشکر 31 سپاه عاشورای تبریز و از جامعه بسیجی کارگری و کارگر کارخانه تراکتورسازی تبریز و ورزشکاری علاقمند و فعال در رشته کوهنوردی و سنگ نوردی بوده که از وی 3 فرزند تحصیل‌کرده به یادگار مانده است.

انتهای پیام/خ

رونمایی از مستند اتام در همدان

مستند شهید فرج پور رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.