تهیه غذا با گوشت خوک برای زندانیان مسلمان در آلاسکای آمریکا در ماه رمضان

مسئولان زندان «آنکوریج» در آلاسکای آمریکا با زندانیان مسلمان رفتاری توهین‌آمیز دارند و در ماه رمضان غذا‌هایی با گوشت خوک برای آنان تهیه می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، زندانی‌های مسلمان در ایالت آلاسکا اعلام کردند مسئولان زندان اغلب آن‌ها را گرسنه نگه می‌دارند و در ماه رمضان نیز به آن‌ها غذا‌هایی می‌دهند که از گوشت خوک تهیه می‌شود.

یک سازمان غیر دولتی اعلام کرد انتشار این خبر مقامات قضایی آلاسکا در شمال غربی آمریکا را بر آن داشت تا روز پنجشنبه به اداره زندان‌های این کشور دستور دهند غذای مناسب در اختیار زندانیان مسلمان بگذارند.

«شورای روابط آمریکایی-اسلامی»،که یک سازمان غیردولتی آمریکایی است، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در اعتراض به رفتار نامناسب مسئولان زندان «آنکوریج» آلاسکا با زندانیان مسلمانان، شکایتی را روز سه‌شنبه به دادگاه فدرال این ایالت ارائه کرده است. این شکایت بر ضد مسئولان اداره زندان‌های محلی آلاسکا و زندانبانان تنظیم شده است.

این سازمان در بیانیه خود فاش کرد زندانیان مسلمان در آنکوریج با رفتار‌های تبعیض‌آمیز و تنبیهات خشونت‌بار و نامعقول رو به رو هستند که آزادی مذهبی آن‌ها را محدود می‌کند.

خبرگزاری فرانسه در این‌باره نوشت: طبق شکایتی که این سازمان غیردولتی به مقامات قضایی آلاسکا تسلیم کرده است، در ماه رمضان به زندانیان مسلمان غذا‌هایی با کالری بسیار پایین و ساندویچ‌هایی با گوشت خوک -که خوردن آن در اسلام حرام است- داده می‌شود.

انتهای پیام/

رفتار‌های توهین‌آمیز زندانی در آلاسکای آمریکا با زندانیان مسلمانان 

برچسب ها: آمریکا ، اسلام ستیزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار