بازیکن تیم ملی غنا: فوتبال ایران جلوتر از فوتبال غنا است

ساموئل سارفو، مدافع تیم ملی غنا و باشگاه سایپا ،معتقد است فوتبال ایران جلوتر از فوتبال این کشور آفریقایی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ساموئل سارفو، مدافع 27 ساله غنا، تاکید دارد لیگ برتر ایران سازمان یافته تر از لیگ برتر غنا موسوم به «زویلوفون کش» و در کل فوتبال ایران جلوتر از فوتبال غنا است.
این بازیکن 27 ساله پس از این که با بازی های خوب خود در تیم « لیبرتی پرافشنالز» به این تیم کمک کرد در لیگ برتر غنا باقی بماند، با قراردادی یک سال و نیمه به سایپا پیوست.
سارفو که در لیبرتی در 26 بازی 7 گل به ثمر رسانده بود  در سایپا هم عملکرد قابل قبولی داشت .او یکی از مهره های کلیدی تیم ب غنا بود که قهرمان مسابقات فوتبال غرب آفریقا در سال 2017 شد.
این مدافع سخت پاداش بازی های خوب خود را گرفت و برای دو دیدار دوستانه غنا برابر مکزیک و ایالات متحده آمریکا به تیم ملی کشورش دعوت شد.
وقتی از سارفو خواسته شد بین لیگ برتر ایران و غنا لیگ بهتر را انتخاب کند، او لیگ حرفه ای ایران  را انتخاب کرد.
سارفو  در مصاحبه با  رادیو  «هپی اف ام» غنا، گفت: " در مقایسه لیگ برتر غنا و لیگ خلیج فارس فاکتورها و عوامل زیادی دخیل هستند ، زیرساخت ها و نوع حمایت مالی که به لیگ ایران تزریق می شود بسیار بهتر از لیگ غنا است."

مدافع سایپا افزود:"با این حال، هنگامی که از لحاظ استعداد این دو لیگ را مدنظر قرار دهید، می توانم بگویم که لیگ غنا بسیار جلو است، اما ما نمی دانیم که چگونه آنها را مدیریت می کنیم. اما هم اینکه ایران به جام جهانی 2018 صعود کرده است به شما می گوید  آنها  در فوتبال به کجا رسیده اند، بنابراین من فکر می کنم در کل آنها از ما جلوتر هستند. "

انتهای پیام/


سارفو لیگ برتر ایران بهتر از لیگ غنا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۶:۲۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
نه تو روخدا میخوای از غنا هم عقب تر باشیم
آخرین اخبار