دعوت وزیر صهیونیست از مفتی اعظم سعودی برای حضور در مسابقه آوازخوانی در فلسطین اشغالی

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از مفتی اعظم رژیم آل سعود خواست برای شرکت در یک مسابقه خوانندگی در قدس، به فلسطین اشغالی سفر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای‌الیوم، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از مفتی اعظم رژیم آل سعود در عربستان برای سفر به فلسطین اشغالی  دعوت کرد و گفت تل‌آویو از سعودی‌ها و برخی کشور‌های عربی برای شرکت در مسابقه آوازخوانی اروپایی-که در قدس اشغالی برگزار خواهد شد- دعوت خواهد کرد.

رأی الیوم در یادداشتی در این‌باره نوشت: ایوب قرا، وزیر ارتباطات اسرائیل، که از شخصیت‌های حزب لیکود است و به علاقه به ایجاد هیاهوی رسانه‌ای شهرت دارد بار دیگر اظهاراتی غیرمعمول مطرح کرد.

قرا با اشاره به مسابقه یورو ویژن (آواز و ترانه‌خوانی اروپا) که قرار است در فلسطین اشغالی برگزار شود، گفت: اسرائیل در نظر دارد از عربستان سعودی و کشور‌های خلیج (فارس) برای مشارکت در این مراسم دعوت کند.

شایان ذکر است است یک زن صهیونیست در مسابقه سابق «یورو ویژن» که در تاریخ چهاردهم ماه مه جاری برگزار شد رتبه اول را به دست آورد، و بر اساس قوانین این مسابقات، کشوری که خواننده متعلق به آن در آن رتبه اول را به دست می‌آورد باید میزبان مسابقه سال آینده باشد.

ایوب قرا -که از شخصیت‌های نزدیک به بنیامین نتانیاهو است- در مصاحبه با شبکه کنست رژیم صهیونیستی گفت: «می خواهم خبر مسرت بخشی را به شما بگویم، ما دوست داریم که از کشور‌های ائتلاف سعودی دعوت کنیم تا در مسابقه یورو ویژن شرکت کنند.»

او همچنین افزود: با توجه به روابط بسیار خوب این کشور‌ها با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و اسرائیل، اخبار مسرت‌بخشی درباره دعوت عربستان سعودی وجود دارد.

این وزیر صهیونیست افزود: گفت: «دبی، ابوظبی، و تونس نیز در مسابقه یورو ویژن آینده شرکت خواهند کرد.»

در همین حال ایوب قرا اخیرا در صفحه شخصی خود در توییتر از عبدالعزیز آل الشیخ، مفتی اعظم عربستان سعودی، دعوت کرده بود که به تل‌آویو سفر کند.

این وزیر صهیونیست با دعوت از مفتی سعودی در سفر به فلسطین اشغالی گفت: «آن‌ها به گرمی از این دعوت استقبال خواهند کرد.»

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی همچنین تأکید کرد روابط بین عربستان و اسرائیل روابط خوبی است و آنچه باعث می‌شود دو طرف به سمت یکدیگر نزدیک شوند نگرانی از «دشمن» مشترک یعنی ایران است، زیرا هر دو طرف تلاش می‌کنند با «نفوذ و تحرکات ایران» در منطقه مقابله کنند.

انتهای پیام/

دعوت از  مفتی اعظم سعودی برای سفر به فلسطین اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار