عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی؛

به‌کارگیری بازنشستگان در هر سمت و هر عنوان دولتی ممنوع است

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: به‌کارگیری بازنشستگان در هر سمت و هر عنوان دولتی و سازمانی خلاف قانون است.

به‌کارگیری بازنشستگان در هر سمت و هر عنوان دولتی ممنوع استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین مقصودی عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی  با اشاره به تصویب کلیات طرح منع به‌کارگیری بازنشستگان در صحن مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق طرح منع به‌کارگیری بازنشستگان، استفاده و به‌کارگیری بازنشستگان در هر سمت و هر عنوان دولتی و سازمانی حتی به‌عنوان مشاور در ادارات و سازمان‌های مختلف همانند شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه ممنوع است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: تخلف از اجرای این ماده مستوجب مجازات مرتکب، به انفصال از خدمات دولتی از ۶ ماه تا ۲ سال است.

مقصودی بیان کرد: با اجرای این طرح استفاده از توانایی جوانان، جلوگیری از خروج نخبگان و جوانان کشور را به دنبال دارد و این طرح پس از تصویب و تائید در شورای نگهبان کلیه قوانین مغایر ملغی می‌شود.

وی تصریح کرد: تصویب این طرح جمعی از استانداران و معاونین فعلی وزیران را شامل می‌شود که حدود دو ماه فرصت دارند تا از سمت‌های خود استعفا دهند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی یادآور شد: در این قانون مشخص‌شده جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر، آزادگان با حداقل سه سال سابقه اسارت، فرزندان شهدا و دارندگان اجازات خاصه از رهبری از این قانون مستثنی می‌شوند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/ی

 

تصویب کلیات طرح منع به‌کارگیری بازنشستگان در صحن مجلس

 

 

برچسب ها: اشتغال ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
باید جوانان جایگزین بازنشستگان شوند