مشاور فرماندهی سپاه مطرح کرد:

ایجاد اشتغال در آمریکا با پول سعودی ها

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ترامپ با پول سعودی‌ها هزاران فرصت شغلی در ایالات متحده ایجاد کرده در حالی که همزمان جوانان مسلمان از جمله در همان عربستان در فقر دست و پا می‌زنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین  دقیقی  مشاور فرماندهی سپاه  در جمع نمازگزاران کاشان گفت: شکست آمریکایی‌ها در کشور سوریه در حالی رقم زده شد که از افزون بر ۶۰ کشور نیرو وارد منطقه کردند، اما در نهایت با ناتوانی در جنگ نظامی دوباره به اعمال فشار‌های اقتصادی روی آوردند.

وی افزود: ایجاد داعش برای انفعال موج بیداری اسلامی در کشور‌های منطقه بود چرا که حکومت‌های مرتجع را تکان می‌داد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دونالد ترامپ با پول سعودی‌ها بیش از ۶۵۰ هزار فرصت شغلی در ایالات متحده ایجاد کرده در حالی که همزمان جوانان مسلمان از جمله در همان عربستان در فقر دست و پا می‌زنند.

وی افزود: پیشرفت جریان مقاومت در این سال‌ها چنان بود که برجام را به مسئله‌ای بین المللی تبدیل کردند تا این پیروزی‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد و در این میان تصور شد تا شاید آمریکا تغییر رفتاری در رویکرد حمایت از دیکتاتور‌ها دارد، اما مشاهده شد که چنین نیست.

سردار دقیقی عنوان کرد: بحث اصلی توطئه دشمن جهت ایستادگی در برابر اراده مردم مسلمان منطقه است.

وی در ادامه به سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: صدام با کمک حامیانش برای تجزیه کشور آمده بود، اما این پیروزی بزرگ با تقدیم هزاران شهید و جانباز نشان داد که نمی‌توانند با ایران رویارویی کنند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: پس از آزادسازی خرمشهر دشمنان به این نتیجه رسیدند که تنها باید از پیروزی ایران جلوگیری کنند و از این رو فشار‌ها و تحریم‌ها را علیه ما افزایش دادند.

وی در ادامه یادآوری کرد: همانگونه بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر رفتن شاه، صدام و شکست مارکسیسم به حقیقت پیوست، امید می‌رود بزودی پیش بینی چیره شدن مستضعفین بر مستکبرین در این سده نیز محقق شود.

 

منبع:ایرنا

 

انتهای پیام/ی

 

مشاور فرماندهی سپاه در کاشان

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.