ضیافت افطاری شامگاه نهم ماه رمضان با حضور ۸۰۰ خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

برگزاری ضیافت افطاری با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرمبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضیافت افطاری با حضور ۸۰۰ خانواده شهدای مدافع حرم و مقامات کشوری و لشکری، جمعه چهارم خرداد ماه سال جاری همزمان با شامگاه نهم ماه مبارک رمضان، برگزار شد.

سهراب جعفری مدیر اجرایی ضیافت افطاری اظهار کرد: این مراسم به منظور تکریم خانواده شهدای مدافع حرم و ایجاد فضایی صمیمی برای دیدار فرزندان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در مراسم ضیافت افطاری امشب، خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی، افغانستانی و پاکستانی حضور داشتند.

جعفری یادآور شد: برگزاری مراسم ضیافت افطاری امشب، در واقع بهانه‌ای برای دیدار و گردهمایی و دورهمی صمیمانه خانواده‌های شهدای مدافع حرم بود.

وی تاکید کرد: هئیت رهروان شهدا بانی برگزاری ضیافت افطاری امشب برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم بود و با برگزاری چنین مراسم هایی سعی در استمرار ارتباط این خانواده‌ها با یکدیگر دارد.

پیش از مراسم افطاری، برنامه‌های شاد و متنوع شامل گریم صورت کودکان، مسابقه نقاشی و آوازخوانی و مسابقه ساخت کاردستی برای کودکان برگزار شد و در پایان مراسم نیز با اهدای هدیه از کودکان و فرزندان شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.