محموله کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک توقیف شد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق و نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" بیان کرد: در همین راستا مأموران انتظامی اندیمشک کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان را تشدید کردند.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح کنترل، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک موفق شدند یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند و نسبت به توقیف آن اقدام نمودند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انجام بازرسی از خودروی توقیفی توسط مأموران پلیس اذعان کرد: از خودرو مذکور ظروف سرامیکی قاچاق فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی به ارزش 3 میلیارد ریال کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد افزود: متهم پس از تشکيل پرونده به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

سردار عباس زاده عملکرد قاچاقچيان را مغایر با اقتصاد مقاومتی و سبب به خطر انداختن سلامت جامعه و اقتصاد داخلی دانست و بیان داشت: تلاش پليس به منظور مبارزه با اخلالگران اقتصادی پایان ندارد و با قوت هرچه بیش تر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.