همزمان با ماه مبارک ماه رمضان؛

اجرای طرح مفتاح الجنه در زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از مشارکت مسئولان وخیران استانی وشهرستانی در برنامه های اجرایی این نهاد در قالب طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه ماه رمضان ماه پر فضیلتی است گفت:باید با برنامه ریزی هدفمند از ظرفیت این ماه بهترین بهره برداری را به نفع جامعه هدف داشته باشیم وبا جذب مشارکت خیران زمینه نایل آمدن آحاد مردم به فیض خدمت به نیازمندان را فراهم کنیم.


وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به خصوص ایتام ومحسنین وبیماران صعب العلاج ونیازمند و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها باید در اولویت کارها قرار گیرد، افزود: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آن‌ها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.


مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به بازدید از خانواده های تحت حمایت به همراه خیران و مسئولان اشاره کرد وگفت:در این بازدید که به همراه مسئولان استانی وشهرستانی وخیران در سطوح مختلف در قالب طرح مفتاح الجنه انجام می شود علاوه بر بعد عاطفی وانسانی مسائل ومشکلات مختلف خانواده ها با مسئولان مطرح وکارسازی می شود .


صفری افزود : برنامه ریزی شده است امسال با حضور مسئولان وخیران استانی از حدودچهار هزارخانواده تحت حمایت در سطح استان بازدید واز نزدیک مسائل ومشکلات خانواده ها مورد بررسی قرار گیرد.


وی همچنین تعداد بازدیدهای انجام شده در سال 96را هفت هزارو11خانوار اعلام کردوگفت در سال گذشته مبلغ 309میلیون تومان از طریق خیران ومسئولان استانی برای طرح مفتاح الجنه هزینه شده است .

انتهای پیام/ن

اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.