جنرال دوستم در آستانه بازگشت به افغانستان

منابع نزدیک به جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان با تاکید بر بهبود روابط وی و ارگ ریاست جمهوری اعلام کردند که دوستم در آستانه بازگشت به کشور قرار دارد.

جنرال دوستم در آستانه بازگشت به افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، منابع نزدیک به جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان با تاکید بر بهبود روابط وی و ارگ ریاست جمهوری اعلام کردند که دوستم در آستانه بازگشت به کشور قرار دارد.

عنایت‌الله بابر فرهمند، رئیس دفتر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان که در ترکیه به سر می‌برد گفته است که روابط دوستم و ارگ ریاست جمهوری بهبود یافته است.

فرهمند در حالی از بهبود روابط اشرف غنی با معاون اولش سخن می‌گوید که پیش از این مولوی «عبدالله قرلق»، نماینده مردم قندوز در مجلس سنای افغانستان و از اعضای ارشد حزب جنبش ملی در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: اشرف غنی در حاشیه سفر به ترکیه با جنرال دوستم به صورت تلفنی گفتگو کرده و معاون اول ریاست جمهوری تا 10 روز دیگر به کشور باز می گردد.

این فرد نزدیک به معاون اول ریاست جمهوری افغانستان افزوده بود: ابتدا قرار بود رئیس جمهور به صورت حضوری با معاون اول خود دیدار داشته باشد اما برخی مسائل امنیتی سبب شد که این دیدار لغو شده و گفتگو با صورت تلفنی انجام پذیرد.

به گفته وی، در این گفتگو اشرف غنی تاکید کرده است که برخی ادارت دولتی را موظف به اتخاذ تدابیر بازگشت وی خواهد کرد و تا 10 روز آینده معاون اول ریاست جمهوری افغانستان می تواند به کشور بازگردد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار