«تله موش» در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه می رود

نمایش« تله موش» به کارگردانی سیاوش اسد هرروز ساعت 21:30 دقیقه در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «تله موش» اقتباسی از «تله موش» آگاتا کریستی است که به نویسندگی و کارگردانی سیاوش اسد خرداد در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه می رود.

سیاوش اسد کارگردان این نمایش در رابطه با داستان نمایش گفت:داستان در مورد یک زن و شوهری است که رابطه سردی بینشان برقرار است و روابط اجتماعی خیلی کمی در جامعه دارند و در زمان جنگ جهانی دوم که کار نیست و مردم بیکار هستند و تامین معاش زندگی خیلی سخت شده، این زن و شوهر از عمه دختر پول قرض می‌گیرند تا امورات زندگی‌ خود را بگذرانند تا این‌که خبر می‌رسد که عمه دختر می‌میرد و به عمارت به دختر می‌رسد اما...»

وی با بیان اینکه ژانر این نمایش در ژانر وحشت است، افزود: این نمایش اقتباسی ازفیلم هشت نفرت انگیز تارنتینو و همچنین سریال اره است البته این نمایشنامه 60 سال است که در لندن به روی صحنه می رود.

اسد در رابطه با موضوع اصلی که در این نمایش دنبال می کند، گفت:من «تله موش» را بر اساس کارما نوشتم، یعنی اعتقاد من این بود که «تله موشی»ها کسانی هستند که در گذشته‌ خطا کرده‌اند  و حالا در این تهدید گیر کردند که هیچ راه برگشتی وجود ندارد. همیشه این دیالوگم را آخر اجراهایم می‌گویم که کارمای انسان‌های خطاکار، تله‌ای است در جهان هستی و مطمئنم بازگشت دارد.

وی در پایان گفت: درک موضوع کارما برایم خیلی مهم است؛ این‌که انتخاب درست کنیم، آدم‌هایی که انتخاب می‌کنیم برای رفاقتمان، درست انتخاب کنیم و به فکر ثانیه به ثانیه و لحظه به لحظه زندگی‌ باشیم و مدام به گذشته نگاه کنیم که در این ثانیه‌ای که  کار می‌کنیم یا زندگی می‌کنیم، چه کردیم، دل چه کسی را شکستیم، اگر کاری کردیم، سریع برگردیم و از او عذرخواهی کنیم و دلجویی کنیم که اتفاقی برایمان در زندگی بعدی یا در چند سال آینده نیفتد؛ همیشه گذشته ما در آینده ما تاثیر خواهد گذاشت.
مرجان دلبند، سحر نظام دوست، عمار تفتی، فرزانه شجاعی سیاوش اسد، مهدی بیگدلی، الیزا اورامی، سمیرا خلیلی، حسین پرستار، سمیه مهری و اردلان شجاع کاوه بازیگران تله موش هستند.

لازم به ذکر است؛ نمایش« تله موش» به کارگردانی سیاوش اسد وتهیه کنندگی لیلا اسماعیلی هرروز ساعت 21:30 دقیقه در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

تماشاخانه شهرزاد میزبان «تله موش»

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار