مدیر عامل پتروشیمی میاندوآب ؛

بهره برداری ازپتروشیمی میاندوآب درسال جاری

پتروشیمی میاندوآب با 64 درصد پیشرفت فیزیکی امسال افتتاح می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیر عامل پتروشیمی میاندوآب گفت:مجتمع پتروشیمی این شهرستان تا کنون 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اعتباری بالغ بر 5هزار میلیار ریال تا پایان سال 97 افتتاح خواهد شد.

احمد مهدوی افزود:میزان پیشرفت به تفکیک در بخش مهندسی و طراحی 94 درصد ،دربخش تدارکات 76 درصد ،بخش ساختمان 65 درصد ودر نصب وراه اندازی نیز 36 درصد است.

احمد مهدوی اضافه کرد:عمده تولیدات این مجتمع از مجموعه پلیمری خواهد بود که پبش بینی می شود سالانه 175 هزار تن پلی اتیلن سنگین تولید شود.

وی اظهار داشت :عمده مصرف پلی اتیلن تولیدی  در ساخت وسایل پلاستیکی، صنایع غذایی و کشاورزی، انواع مخازن آب و مواد شیمیایی، ساخت لوازم خانگی و بهداشتی، لوازم ورزشی و انواع نایلون ها ، به مصرف خواهد رسید.

مدیر عامل پتروشیمی میاندوآب گفت:بر اساس برنامه ریزی ها پلی اتیلن تولیدی پس از آنکه بیش از نیاز  مصرف داخلی  باشد به مرحله صادرات خواهیم رسید.

وی همچنین با بیان اینکه مجتمع پتروشیمی میاندوآب طوری طراحی شده که هیچ گونه آلایندگی زیست محیطی نداشته باشد گفت: نحوه تولیدات محصولات پلیمری به گونه ای است که ماده خروجی و زایدی ندارد.
مهدوی یادآور شد: محل تامین آب پتروشیمی از منابع آب منطقه ای است که البته پس از مصرف، دوباره تصفیه می شود و برای استفاده به چرخه مصارف کشاورزی و صنعتی برمی گردد.

انتهای پیام/ن

اشتغالزایی پتروشیمی میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.