احدی: گل آرا و محرابی در صورت رضایت کادر فنی به تیم ملی برمی گردند/ احتمال افزایش سهمیه بوکس وجود دارد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: فروتن گل آرا و سجاد محرابی در صورت رضایت کادر فنی به تیم ملی بوکس بازمی گردند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازگشت مجدد فروتن گل آرا و سجاد محرابی به اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: در جلسه ای که اخیرا با گل آرا و محرابی داشتم آنها شرایط خود را با من در میان گذاشتند و از من تقاضا کردند که در صورت امکان در مسابقاتی محک بخورند.

وی ادامه داد: پس از نشستی که با رئیس و دبیر فدراسیون بوکس داشتیم قرار بر این شد که این 2 بوکسور روز شنبه 12 خرداد به اردو بیایند و بعد از وزن کشی و برگزاری چند مسابقه در صورتی که عملکردشان مورد توجه کادرفنی قرار بگیرد و در اردوها نیز حاضر باشند در قالب تیم قرار بگیرند.

احدی همچنین با اشاره به مشخص نشدن تعداد سهمیه های بوکس ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: هنوز تعداد سهمیه بوکس در بازی های آسیایی مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که سهمیه بوکس در این رقابت ها افزایش یابد.

وی در مورد برنامه های پیش روی تیم ملی بوکس عنوان کرد: از روز سه شنبه هشتم خرداد مرحله ششم اردوی تیم ملی آغاز می شود. ابتدا کارمان را با تمرینات بدنسازی شروع می کنیم و سپس به تمرینات فنی و اختصاصی می پردازیم. سپس روز 28 خرداد در تورنمنتی در کشور مغولستان شرکت می کنیم که البته این تورنمنت از نظر مدالی اهمیت زیادی ندارد و هدف از شرکت در آن آماده سازی ملی پوشان برای بازی های آسیایی جاکارتا است.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره شانس زیاد 2 ملی پوش بوکس برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: می توان گفت حضور 2 بوکسور سبک وزن یعنی امیر احمدی صفا در 49 کیلوگرم و سجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم در بازی های آسیایی تقریبا قطعی شده و این 2 بوکسور شانس خوبی برای حضور در این رقابت ها دارند.

انتهای پیام/

اظهارات احدی در مورد بازگشت مجدد گل آرا و محرابی به تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار