ضرورت توجه به مشکلات شهرداری ها و فعالان بخش خصوصی

کمیته تخصصی با مشارکت انجمن ها و فعالان خصوصی به منظور حل و فصل مشکلات شهرداری ها و فعالان بخش خصوصی باید فعال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به لزوم حل و فصل مشکلات شهرداری ها و فعالان بخش خصوصی افزود: کمیته تخصصی با مشارکت انجمن ها، فعالان خصوصی در زمینه های مختلف آیین نامه های اجرایی کاری را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه تخصیص منابع استانی پارسال در مازندران ۵۰ درصد بود افزود: دریافت مالیات و اجرای طرح ها با حضور فعالان بخش خصوصی راهکارهای تامین منابع است و فعالان فنی و خدماتی مهندسی می توانند از این فضا به منظور گردش نقدینگی استفاده کنند.

اسلامی به فراهم کردن شرایط تهاتر ۱۰۰ میلیارد تومانی با هدف رفع مشکلات بدهی به پیمانکاران در شهرداری ها اشاره کرد و گفت: در قالب کمیته های تخصصی مشکلات بیمه ای کارگران رفع و بررسی با حضور اداره کل اقتصاد  دارایی،  امور مالیاتی و تامین اجتماعی انجام شود.

عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی مازندران هم در این نشست گفت: با رفع موانع فعالان خصوصی و اجرای مصوبات با دستور استاندار شاهد حل مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرا نشدن قوانینی که می تواند در روند فعالیت واحدهای تولیدی تاثیر گذار باشد افزود: عمل نکردن مصوبات شورای گفتگو به عنوان تخلفات طبق مصوبه جلسه قابل پیگیری است.

مهاجر گفت: اتاق بازرگانی در زمینه بدهکاری پیمانکاران به بیمه تامین اجتماعی پرداخت نشدن معوقات پیمانکاران در شهرداری ها، تعیین تکلیف ناظران دامپزشکی در واحدهای تولیدی شیلاتی در قالب کمیته های تخصصی به صورت ویژه در اتاق بازرگانی بررسی می شود.

انتهای پیام/ م

تشکیل کمیته تخصصی با مشارکت انجمن ها و فعالان خصوصی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.