فرار محمد صلاح از زیر سایه رونالدو

بازیکن مصری تیم لیورپول می‌تواند با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان خود را به تیم رئال مادرید و توپ طلا نزدیک کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سایت ورزشی «گل»؛ امشب ساعت 23:15 آخرین دیدار در قالب لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های رئال مادرید و لیورپول از کشورهای اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد.

امشب بیشتر از هر فرد دیگری نگاه مردم به روی شگفتی های دوباره کریستیانو رونالدو و محمد صلاح ،ستاره مسلمان این روزهای توپچی های لندن است. صلاح توانسته به همراه تیم لیورپول تبدیل به آقای گل لیگ برتر انگلیس شود و درخششی فراوان در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

صلاح تا پیش از این فصل مسابقات فوتبال اروپا درخشش چندانی نداشته اما این گلزنی های وی در بسیاری از مسابقات اروپایی دید بسیاری از مردم جهان را بر روی دین اسلام و بازیکنانی با این طراوت و شادابی روشن کرده است.

صلاح در صورت گلزنی های متعدد در بازی امشب می تواند کفش طلای اروپا و به دنبال آن توپ طلای جهان را پس از سال ها از اسطوره های سال های اخیر جهان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باز پس گیرد و همچنین  بر سکوی اول  لیگ قهرمانان اروپا نیز قرار خواهد گرفت. این بازیکن با موفقیت هایش رقم انتقال خود و تیم آینده خود را نیز بهبود خواهد بخشید و می تواند به همراه بسیاری از ستارگان در تیم کهکشانی های مادرید فعالیت کند.

انتهای پیام/

«صلاح» آینده خود را در لیگ قهرمانان مشخص می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
قهرمانی در ورزش ربطی به دین نداره
اگه اینطور بود ایرانی ها همه باید مسیحی میشدن چون تقریبا تمام ستاره های بزرگ فوتبال مسیحی هستن
آخرین اخبار