معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز :

تامین بنزین با همکاری ارتش و سپاه انجام شد

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: در ایام کمبود بنزین با همکاری نفتکش‌های ادارات از جمله ارتش و سپاه، بنزین را تامین کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سعیدی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز در جلسه‌ی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در ایام کمبود بنزین از ۵۶ جایگاه عرضه‌ی سوخت، تنها ۵ یا ۶ جایگاه تنها برای ساعاتی تعطیل شد و اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب انجام نشده بود، گفت: در این ایام با همکاری نفتکش‌های برخی ادارات مثل ارتش و سپاه، بنزین را تامین کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در این اتفاق ها، نقش روابط عمومی‌ها این است که باید ارتباط با انجمن‌های مختلف صنفی، مسائل را پیگیری و مقابله با شایعه را مطرح می‌کردند، اضافه کرد: هرجا کار پلیسی، امنیتی و اطلاعاتی جواب نمی‌دهد، سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌ها در راستای اطلاع رسانی باید ورود پیدا می‌کردند.

سعیدی با اشاره به اینکه در روز عادی در شیراز یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف می‌شود، اظهار داشت: در این چند روز چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر به جایگاه‌ها تزریق شد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز با تاکید بر اینکه تنها پنج یا ۶ پمپ بنزین از ۵۱ پمپ بنزین شیراز، به خاطر نبود بنزین تنها چند ساعت تعطیل شد که آنهم طبیعی است که بلافاصله بارگیری و به پمپ بنزین مذکور تزریق شد، افزود: تهیه و تولید محتوا مهمترین اصلی است که مسئولان روابط عمومی باید در دستور کار خودشان قرار دهند.

انتهای پیام/ر

تامین بنزین با همکاری ارتش و سپاه در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.