حضور معلمان خوزستانی در جشنواره الگو‌های برتر تدریس

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۷ معلم استان به مرحله کشوری چهارمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی راه یافتند.

محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مرحله استانی شاهد حضور 42 اثر از سراسر استان بود که از این تعداد 7 اثر به عنوان آثار برگزیده استانی معرفی و به مرحله کشوری این رقابت ها که در تهران برگزار خواهد شد؛ راه یافتند.  

وی افزود: مهمترین هدف برگزاری این دوره از جشنواره ارتقای سطح علمی و آشنایی هرچه بیشتر مدرسان با روش های نوین تدریس درس تفکر و سبک زندگی است و آمادگی هرچه بیشتر مربیان، معاونین پرورشی و دبیران جهت تدریس دروس مربوطه در پایه های هفتم و هشتم از دیگر اهداف برگزاری این دوره از جشنواره در خوزستان است.

تقی زاده عنوان کرد: در این دوره از جشنوار هفرشته خسروانی از بهبهان، زبیده افراشته  از باغملک و محمود احمدزاده دیلمی از آبادان در بخش تدریس پایه هفتم به عنوان مدرسان برتر استانی به رقابت ها کشوری راه یافتند. همچنین مهتاب ورزنده از بهبهان، نازی عفری از ناحیه دو اهواز، گل چهره کوهزر از کارون و کبری بیلاوی از ناحیه 1 اهواز موفق به راهیابی به مرحله کشوری این دوره از جشنواره در بخش تدریس پایه هشتم شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار