تولید تابلو‌های برق هوشمندایرانی در اراک و جلوگیری از خروج ارز

تولید تابلو برق‌های هوشمند یک کارخانه در اراک از خروج ارز جلوگیری کرده است.

تولید تابلو‌های برق هوشمندایرانی در اراک و جلوگیری از خروج ارز به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  تولید تابلو برق‌های هوشمند یک کارخانه در اراک سالانه از خروج ۴ میلیون دلار ارز کشور جلوگیری می‌کند.

نظام آبادی مدیرعامل کارخانه تولید تابلو برق‌های هوشمند در اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: کلیه مراحل ساخت از طراحی تا تولید و برنامه نویسی که در این کارخانه و توسط متخصصان داخلی و نیرو‌های بومی انجام می‌شود.

نظام آبادی با بیان اینکه سالانه ۴ میلیون دلار از تابلو تقسیم‌های برق تولیدی این کارخانه صادر می‌شود، افزود: کسب فناوری تولید این تابلو برق‌ها از طریق مهندسی معکوس به دست آمده که اولویت تامین نیاز داخل است.

وی اضافه کرد: تابلو برق‌ها در صنایع بزرگ نظیر پتروشیمی و پالایشگاه استفاده می‌شود که حمایت از این صنعت می‌تواند به شکوفایی آن کمک کند.

مدیرعامل کارخانه تولید تابلو برق‌های هوشمند در اراک از ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در شهابیه خمین خبرداد و گفت: با ساخت این نیروگاه می‌توانیم علاوه بر توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر برق شهری شهرستان‌های خمین و محلات را تامین کنیم.

انتهای پیام /ج

جلوگیری از خروج ارز تولید تابلو‌های برق هوشمندایرانی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.