مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از بهره برداری 7 پروژه ورزشی در استان خبر داد.

بهره برداری 7 پروژه ورزشی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به افتتاح  چندین پروژه خیری و ورزشی تا پایان سال اشاره کرد و افزود: برخی از این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت به افتتاح خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد:سالن‌های ورزشی قهاوند، روستای انصارالامام همدان، روستای رضوانکده ملایر امسال نیز به افتتاح می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد :استخرهای نیمه ‌تمام ناحیه یک و 2 با همکاری خوب نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی محقق و به زودی به بهره ‌برداری خواهد رسید.

تیموری اشاره‌ای به پروژه خیری مدرسه موسی‌خانی کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این کار انجام گرفته و بخشی از دیوارسازی و محوطه‌سازی کار باقی مانده که با انتخاب پیمانکار این مدرسه تا شروع سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

وی  با بیان اینکه در مدرسه خیری موسی‌خانی نیز در یک شیفت از 480 نفر دانش‌آموز ثبت‌نام به عمل خواهد آمد، ادامه داد: امید است با افتتاح چنین پروژه‌هایی بتوانیم از بار تراکم ثبت‌نامی دانش‌آموزان در هر سال بکاهیم تا خانواده‌ها دغدغه چندانی در زمینه تحصیل فرزندان خود نداشته باشند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان  با بیان اینکه در مجموع امسال 7 پروژه ورزشی به افتتاح می‌رسد، عنوان کرد: امید است با همکاری و همدلی که بین مسئولان استان صورت گرفته بتوانیم امسال پروژه‌هایی نیمه‌تمام را که سال‌ها دست نخورده باقی مانده بود به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ب

افتتاح 7 پروژه ورزشی در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.