برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ملایر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی زاده، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیان کرد: نمایشگاه کتب علوم قرآنی با هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب طی دو روز آینده در این شهرستان برگزار می شود.

وی  با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۱ خرداد فعال خواهد بود ادامه داد: در این نمایشگاه، یک هزار و ٥٠٠ عنوان کتاب در قالب ١٠ هزار جلد با موضوعات مختلف قرآنی، دینی، مذهبی، روان شناسی برپا شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایرافزود: هدف ازاین نمایشگاه گشایش ترویج فرهنگ کتاب خوانی و توسعه و آشنایی شهروندان با تألیفات جدید ۲ نمایشگاه کتاب در شهرستان برپا شده است.

جمالی زاده گفت: این نمایشگاه از ساعت ٩ الی ١٣ و ١٦ تا ٢٠ در پژوهش سرای شهید احدی واقع در دبیرستان هوشنگ زند ملایر پذیرای بازدید علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است گفتنی است کتب این نمایشگاه با تخفیف ٢٠ تا ٣٠ درصد به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: دومین نمایشگاه کتاب در كتابخانه سابق فرهنگيان واقع در خيابان شهداء با یک هزار و ٥٠٠ عنوان کتاب در قالب ۴ هزار جلد کتاب با موضوعات قرآنی، دینی و مذهبی به همراه اقلام فرهنگی و دینی پذیرای علاقمندان است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایرعنوان کرد: این نمایشگاه با محوریت کتب قرآنی و ادعیه از ۷ خرداد لغایت ۳۱ همین ماه با ارائه تخفیف ۲۵ درصد از از ساعت ٩ الی ١٣ و ١٦ تا ۲۱ در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

جمالی زاده یادآور شد: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سالن ارشاد و جشن ۳ روزه رمضان در پارک صیفیه ملایر و مراسم شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های این مجموعه در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ملایربرگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.