انقلاب اسلامی، عزت و استقلال ایران را تضمین کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انقلاب عزت و استقلال ایران اسلامی را تضمین و دست مستکبران و زیاده خواهان را از ایران کوتاه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست شورای سیاست ‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تبیین ارزش‌های حقیقی انقلاب اسلامی موجب بی اثر شدن ترفندهای شوم دشمنان خواهد شد.

وی به تلاش بدخواهان و مستکبران برای ضربه زدن به انقلاب ایران اشاره کرد و افزود: تهدیدات کینه توزانه امپریالیسم جهانی از استیصال آنان و ترس از قدرت و نفوذ روز افزون ایران اسلامی ناشی می شود چرا که ارزش‌های انقلاب خمینی کبیر، هر مستضعف و جوینده ای را مجذوب راه حقیقت کرده و تهدیدی برای اهداف شوم صهیونیزم جهانی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم انتقال حقایق، اهداف و آرمان‌های پاک انقلاب اسلامی به نسل جدید تاکید و خاطرنشان کرد: آگاهی از فرایند شکل گیری، قوام و عظمت انقلاب اسلامی اراده همگانی را برای پاسداشت هویت دینی و ایرانی مان را تقویت می کند.

جبار کوچکی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز با اشاره به فراز و نشیب‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در مواجه با هجمه های استکبار جهانی گفت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در بستر کارکردهای اثرگذار فرهنگی، دست پلید بدخواهان این مرز و بوم را برای آحاد مردم نمایان خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هم اهداف تشکیل شورای سیاست‌ گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد و گفت: خلاقیت در اجرا و افزایش محتوای برنامه ها، بهره گیری از تبلیغات نوین و ایجاد تریبون‌ های پرثمر در چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب در پرتو مشارکت همگانی میسر خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

لزوم تبیین ارزش‌های حقیقی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.