پور اسماعیل رییس پینگ پونگ استان ایلام شد

مجمع عمومی انتخابات رییس هیات پینگ استان ایلام امروز با حضور رییس فدراسیون پینگ پنگ و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مجمع عمومی انتخابات رییس هیات پینگ استان ایلام امروز با حضور رییس فدراسیون پینگ پنگ و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در این مجمع، کرم اله پور اسماعیل تنها کاندید این مجمع با کسب 11 رای از مجموع 15 رای، به مدت 4 سال به عنوان رییس هیات پینگ پنگ استان ایلام انتخاب شد.

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون پینگ پنگ کشور با اشاره به اینکه سالانه 40 مورد مسابقه حرفه ای در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: استان ایلام در دهه 80 در رشته پینگ پنگ جایگاه مطلوبی داشت اما در سال های اخیر افت نشان داده که برای تقویت روحیه ورزش حرفه ای در این استان، سال 98 میزبان مسابقات کشوری پینگ پنگ خواهد بود.

وی افزود: در نظر داریم که در سال جاری، دو کارگاه حرفه ای پینگ پنگ برای ارتقای سطح کیفی این رشته ورزشی با حضور اساتید برتر کشوری و جهانی در ایلام برگزار کنیم.

حیدر زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با هماهنگی ها با شهرداری ایلام، میزهای پینگ پنگ در پارک ها و بوستان های شهر ایلام نصب می شود.

وی افزود: 40 خانه ورزشی در 40 روستای استان در حال احداث است که در این خانه های ورزشی به حرفه پینگ پنگ توجه شده و 40 دستگاه میز پینگ پنگ در خانه های ورزشی استان مجهز می شوند.

حیدر زاده افزود: در سال گذشته بیش از 500 میلیون ریال در رشته پینگ پنگ در شهرستان ها هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: 200 مدرسه استان در حال تجهیز در رشته های ورزشی است که در حال تشکیل کمیته های استعدادیابی هستیم تا استعدادهای رشته های ورزشی به ویژه پینگ پنگ در بین دانش آموزان شناسایی شود.

در استان ایلام، 200 ورزشکار حرفه ای سازمان یافته در رشته پینگ پنگ فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ب

رییس پینگ پونگ استان ایلام انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.