فراخوان جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس تلفن همراه در خراسان جنوبی

علاقه‌مندان به شرکت در اولین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس تلفن همراه در خراسان جنوبی تا بیستم مرداد فرصت دارند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:اولین جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه در استان با هدف فرهنگ سازی استفاده صحیح و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه در شهرستان بیرجند برگزار می شود.


وی افزود:عکس ها و فیلم های گرفته شده از دوربین تلفن همراه باید با هدف کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در موضوعات طلاق،اعتیاد،فضای مجازی،فقر،حاشیه نشینی،خشونت،بزه و نقش نماز در کاهش آسیب ها تهیه و به جشنواره ارسال شود.


محبی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد،گفت:برای شرکت در جشنواره علاقه مندان می توانند از طریق سایت https://khj.farhang.gov.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه فیلم‌ها و عکس‌های ارسالی باید مطابق با موازین اخلاقی،اسلامی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد،افزود:در صورت مطابقت نداشتن آثار ارسالی با موازین و قوانین جشنواره،این آثار در هیچ یک از بخشهای جشنواره پذیرفته نخواهد شد.


وی با بیان اینکه به آثاری که پس از زمان تعیین شده ارسال شوند یا یکی از قوانین جشنواره را نقض کنند،ترتیب اثر داده نخواهد شد گفت:پس از ارسال اثر،امکان انصراف و خروج از جشنواره وجود ندارد.


محبی افزود:برگزارکننده جشنواره مجاز است آثار منتخب را در امور نمایشگاهی،انتشاراتی،اطلاع‌رسانی،نمایش عمومی،تبلیغاتی و فضای مجازی استفاده نماید و تصمیم گیری در قبال مسائل پیش‌بینی‌نشده بر عهده‌‌ دبیرخانه جشنواره است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند ١٠ قطعه عکس به صورت تک عکس برای جشنواره ارسال کند،اظهار کرد:عکس‌ها می توانند با نرم افزارهای تلفن همراه تا جایی ویرایش شوند که عکس مخدوش نشود همچنین فیلمهای ارسالی نیز باید در قالب مستند،داستان و تجربی باشند و آثاری که با استفاده از فیلم های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده پذیرفته نخواهد شد.


وی گفت:هر هنرمند می تواند در هر قالب رقابتی 3 فیلم برای جشنواره ارسال کند.


محبی با بیان اینکه  بیستم مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است،افزود:آثار ارسالی تا سی ام مرداد داوری می شود و اختتامیه اولین جشنواره‌ منطقه ای فیلم و عکس تلفن همراه خراسان جنوبی شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار