شیعه و سنی در برخورد با استاد هتاک یک‌صدا هستند

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به ماجرای هتاکی یکی از اساتید زاهدانی به مقدسات اهل سنت، گفت: مردم شیعه و سنی استان در برخورد با استاد هتاک یک‌صدا بودند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از  سازمان بسیج دانشجویی سیستان وبلوچستان ؛علیرضا کیخا مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان  ضمن محکوم کردن هتاکی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان به مقدسات برادران اهل سنت اظهار داشت: در ماجرای اخیر ما شاهد دو روی یک سکه بودیم که یک روی آن روی زشت و سیاهی بود و آن مربوط به توهین یک استاد با یک سابقه غیرانقلابی و غیرمذهبی بود که متاسفانه به اعتقادات یک قومیت و یک مذهب توهین کرد.

کیخا افزود: اما روی زیبای قصه این بود که پس از آنکه احساسات برادران اهل سنت ما جریحه‌دار شد، بچه‌های حزب‌اللهی و مذهبی، بسیج دانشجویی، مسئولین و رئیس دانشگاه و علمای اهل سنت همه یک‌صدا خواستار برخورد جدی با این استاد هتاک شدند. بسیج دانشجویی نیز بلافاصله پس از اطلاع از موضوع هتاکی با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه این استاد فردی منتصب به نظام نبوده بلکه یک استاد فاقد سبقه انقلابی و در واقع فردی عادی محسوب می‌شود، تصریح کرد: نظام در برخورد با مخالفان و منتقدان خود بسیار صبور عمل می‌کند، بنابراین ما شاهدیم که در دانشگاه‌های سطح کشور اساتید زیادی به نظام انتقاد دارند، اما نظام مقابل آن‌ها صبر پیشه کرده است؛ اما ماجرای برخورد جدی با استاد هتاک و اخراج وی برگ زرینی برای دانشگاهیان و انقلاب اسلامی بود چرا که نشان داد توهین به اعقادات شیعه و سنی خط قرمز است و با چنین افرادی برخوردی بدون چشم‌پوشی صورت خواهد گرفت.

کیخا تاکید کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک جریان انقلابی قائل به وحدت است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هر کسی چه استاد باشد یا مسئول یا دانشجو و چه عالم دینی، که بخواهد به پازل وحدت خدشه وارد کند، بسیج دانشجویی پیش از همه جریان‌ها در مقابله با آن پرچم‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/ع

بسیج دانشجویی یک جریان انقلابی قائل به وحدت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار