مراسم بزرگداشت مجری برنامه‌های معارفی سیما برگزار شد

مراسم ختم مرحوم سید مصطفی موسوی، مجری و تهیه کننده برنامه‌های معارفی سیما در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مجری برنامه‌های معارفی سیما برگزار شدبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مراسم ختم مرحوم سید مصطفی موسوی، مجری و تهیه کننده برنامه‌های معارفی سیما در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

در مراسمی که بعد از ظهر روز یکشنبه ششم خرداد در مسجد بلال برگزار شد، علاوه بر خانواده این مجری فقید، جمع زیادی از مدیران سابق و کنونی و کارکنان صدا و سیما، هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون، مردم علاقه‌مند به این مجری محبوب و دوستان و آشنایان مرحوم موسوی حضور یافتند و برای شادی روح او و تسلی خاطر خانواده اش دعا کردند.

دکتر دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما، محمد زاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، بهروز مفید (تهیه کننده) حسین پاکدل، مزدک میرزایی، بیژن نوباوه وطن، حسن سلطانی، اقبال واحدی، محمد حسین حسینیان و امیرحسین مدرس از جمله حاضران در این مجلس بودند.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام وحی آغاز شد و در کنار مداحی و ذکر مصیبت ائمه اطهار علیهم السلام، از سجایای اخلاقی و دینی سید مصطفی موسوی نیز سخن به میان آمد.

گفتنی است؛ سید مصطفی موسوی، مجری پیشکسوت برنامه‌های حوزه معارف تلویزیون چهارشنبه گذشته در سن ۵۷ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تقدیم کرد.

انتهای پیام/

مراسم ختم سید مصطفی موسوی برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رعنا
۱۹:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
باورم نمیشه ...روحش شاد
آخرین اخبار