پنجعلی: تشکیل تیم ب پرسپولیس نیاز به برنامه ریزی دارد

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: قصد داریم تیم ب. پرسپولیس تشکیل بدهیم، اما این موضوع مستلزم برنامه ریزی درست و اصولی است.

پنجعلی: تشکیل تیم ب پرسپولیس نیازمند برنامه ریزی اصولی استمحمد پنجعلی مدیر تیم های پایه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه هایش اظهار کرد: همه باشگاه‌های مطرح جهان تیم دوم دارند تا در مواقع نیاز از بازیکنان تیم ب. استفاده کنند و ما هم قصد داریم تیم ب پرسپولیس تشکیل بدهیم، اما این موضوع مستلزم برنامه ریزی درست و اصولی است.

او ادامه داد: کار سختی برای سازماندهی تیم‌های پایه پیش رو داریم و با مشکلات زیادی دست به گریبان هستیم که امیدوارم با حمایت مدیریت پرسپولیس بتوانیم تیم‌های یایه قدرتمندی تشکیل بدهیم تا پشتوانه سازی خوبی برای تیم بزرگسال صورت بگیرد.

اجازه جذب بازیکن برای تیم‌های پایه نداریم

پنجعلی بیان کرد: پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس برای تیم‌های پایه هم بسته است و ما نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم و منتظر رای دادگاه CAS هستیم تا در صورت لغو محرومیت نقل و انتقالاتی بتوانیم بازیکن برای تقویت تیم‌های پایه بگیریم.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس درباره وضعیت انتخاب مربیان تیم‌های رده نوجوانان، جوانان و امید این تیم اظهار کرد: مربیان تیم‌های پایه را انتخاب کردیم تا هر چه سریعتر برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آماده شویم. مهرداد میناوند یکی از گزینه‌های مربیگری تیم امید پرسپولیس بود که به علت مشغله کاری عذرخواهی کرد و اسماعیل حلالی را برای این سمت انتخاب کردیم.

بحث سربازی بازیکنان جوان معضل بزرگی است

او درباره مشکلات تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: بحث سربازی بازیکنان جوان معضل بزرگی است که نفرات بااستعداد جذب تیم‌های نظامی همانند تراکتورسازی می‌شوند و همین موضوع باعث شده که نتوانیم از این بازیکنان در تیم بزرگسال بهره ببریم.

نقل و انتقالات پرسپولیس نباید رسانه‌ای شود

پنجعلی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس بابت تمدید نکردن بازیکنان فعلی این تیم تصریح کرد: اصل را بر این موضوع قرار بدهیم که نقل و انتقالات لغو نمی‌شود و همه این بازیکنان باید حفظ شوند تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشویم. نقل و انتقالات نباید رسانه‌ای شود و بازیکنان و باشگاه باید با یکدیگر تفاهم کنند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود.

قطری‌ها فوتبال را از ما یاد گرفتند

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان حرفه‌ای هستند و تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس شاهکار کردند که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. الدحیل تیم قدرتمندی است و تاکنون شکستی در این رقابت‌ها نداشته است، اما تیم ما پتانسیل لازم را دارد و بازیکنان باهوش و تاکنیک پذیری در اختیار داریم که می‌توانند از سد تیم قطری عبور کنند. بازیکنان ایرانی با حضور در لیگ قطر، فوتبال را به قطری‌ها یاد دادند و نباید از مواجه با نمایندگان قطری در آسیا هراسی داشته باشیم.

ترکیب اصلی تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی مشخص می‌شود

پنجعلی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: بهترین بازی‌های تدارکاتی در چند سال اخیر برای تیم ملی تدارک دیده شده است و کی روش می‌تواند در این بازی‌ها نقاط ضعف و قوت تیم ملی را شناسایی کند و ترکیب اصلی تیم را بدست آورد.

او درباره همگروهی تیم ملی با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال تصریح کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان باید تمام تمرکز خود را معطوف به نخستین بازی خود برابر مراکش کند تا از این بازی ۳ امتیاز کسب کند و کسب نتیجه برابر تیم‌های قدرتمند دور از ذهن نیست. به طور حتم تیم ملی در جام جهانی تدافعی بازی می‌کند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار