فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر:

دستگيری سارق منزل و کشف 500 ميليون ريال اموال مسروقه در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی‌شهر" از دستگيري یک سارق حرفه‌ای منزل و کشف 500 ميليون ريال اموال مسروقه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژاد گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت منزل در سطح شهرستان "خمینی‌شهر" ، تلاش در جهت شناسايي عامل يا عاملان این‌گونه سرقت‌ها در دستور کار مأموران اين فرماندهي قرار گرفت .

وي اضافه كرد: مأموران پليس آگاهي، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز و سارق حرفه‌ای را در اين زمينه شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير كردند .

سرهنگ علي جعفري نژاد تصريح کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم اموال سرقتي منازل شهروندان شامل تلويزيون ال اي دي،پتو،چادر مسافرتي، اسكوتر ، طلا و پول به ارزش 500 ميليون ريال كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خمینی‌شهر در ادامه افزود: محلهاي سرقت كه بيش از 10 منزل است توسط متهم بازسازي ، مالباختگان شناسايي و مقدار زيادي اموال و وسايل توسط مالباختگان شناسايي و بازگردانده شد.

وي با اشاره به اینکه متهم پس از تكميل پرونده جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست : جهت جلوگيري از سرقت منزل، ، از نگهداري وجوه نقد زياد، اشياء قيمتي و اسناد و مدارک در منزل محل‌هایی كه سارقان به سهولت به آنها دسترسي پيدامي كنند خودداري کرده و حتی‌المقدور در صورت نگهداري اين اشیاء در منزل از گاوصندوق‌هایی كه از استحكام لازم برخوردار است و داخل ديوار تعبيه و قابل جابجايي نمی‌باشند استفاده کنید، قبل از خروج از منزل هرگونه تردد و رفت‌وآمد افراد مشكوك و مظنون و پرسه‌زن و متكدي در محله سكونت مشاهده شد به پليس اطلاع دهيد ، در زمان ورود به منزل در صورت مواجه‌شدن با صحنه سرقت ضمن حفظ خونسردي با اطمينان لازم با پليس 110 تماس گرفته تا اقدامات تخصصي توسط پليس انجام شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.