در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات سخنگوی نمایشگاه قرآن درباره توقف اجرای برنامه دختران ناشنوا و کم‌شنوا

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به دخالت نداشتن مسئولان نمایشگاه قرآن در توقف اجرای گروه سرود ناشنوایان گفت: این اتفاق از سوی افراد خودسر بوده است.

افراد خودسری به آنها تذکر داده اند/ صورت مشخص فردی شناسایی نشده است / دلجویی گروه سرود ناشنوایان در مصلی تهرانحجت‌الاسلام سید حمید حسینی مدیر اجرایی و سخنگو بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توقف اجرای برنامه دختران ناشنوا و کم‌شنوا در مصلی تهران گفت: این موضوع را بررسی کرده‌ایم و از طرف مسئولان نمایشگاه هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی ادامه داد: این گروه توسط غرفه آموزش و پرورش دعوت شده و ظاهرا افراد خودسری به آنها تذکر داده‌اند و همین باعث توقف برنامه شده است.

مدیر اجرایی و سخنگوی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد: ما از مسئولان آموزش و پرورش خواهش کرده‌ایم این موضوع را حل کنند و از این گروه دلجویی کنند.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه به صورت مشخص فردی شناسایی نشده است اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که هیچ کدام از مسئولان نمایشگاه و مصلی در این موضوع دخیل نبودند.

گفتنی است؛ در روز‌های اخیر و در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گروهی از دختران ناشنوا و کم شنوای انجمن ناشنوایان تهران برابر هماهنگی‌های قبلی و با روز‌ها تمرین و آماده سازی، قصد اجرای سرود در صحن اصلی نمایشگاه را داشتند که از سوی گروهی ناشناس از اجرای آنها جلوگیری شده است  و این اتفاق را به مسئولان اجرایی نمایشگاه قرآن نسبت دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رمضان 97 ، نمایشگاه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار