نتایج ضعیف تیم ملی تیر و کمان در مسابقات جهانی

کمانداران کشورمان در مرحله دوم مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب نکردند و در مرحله سوم نیز حضور نخواهند داشت.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی تیروکمان کشورمان شب گذشته درحالی وارد کشور شدند که در مسابقات جهانی ترکیه نتایج ضعیفی کسب کردند و در مرحله سوم این رقابت ها که در آمریکا برگذار خواهد شد شرکت نخواهند کرد.

تیم ملی تیر اندازی با کمان کشورمان که در مرحله اول مسابقات ۲۰۱۸ جام جهانی( فروردین ماه )در شانگهای چین برگذار شد حضور نداشت در مرحله سوم این رقابت ها که در سال جاری میلادی از ۲۹ خردادماه به میزبانی آمریکا آغاز می شود نیز شرکت نخواهد کرد.

البته تیم ملی تیروکمان ایران در مرحله دوم مسابقات جام جهانی شرکت کرد که نتایج عجیب و ضعیفی در بخش کامپوند و ریکرو گرفت، نتایجی که نشان داد شاید همه حرف و حدیث‌ها در مورد اتفاقات درونی و بیرونی تیم ملی بی‌راه نبوده است و باید یادآوری کرد که نه تنها حال ریکرو که بخش المپیکی تیراندازی با کمان و نمای بیرونی این رشته است، خوب نیست بلکه کامپوند هم اوضاع خوبی ندارد و مدتی است که از روزهای خوش گذشته فاصله گرفته است و هر روز که به بازی‌های آسیایی جاکارتا نزدیک تر می‌شویم امید به درخشش این رشته در جاکارتا کمرنگ‌تر می‌شود.

بهترین نتیجه ملی پوشان تیر وکمان ایران مقام چهارم نیما محبوبی در این رقابت ها بود. تیم ملی تیر اندازی با کمان کشورمان در حالی در ترکیه نتایج ضعیفی را به دست آورده است که همه امیدوارند تا شاید شعبانی‌بهار ریاست جدید فدراسیون تیر وکمان کشورمان با حضورش در این فدراسیون بتواند گره کوری که شجاعی در سال های مدیریتش ایجاد کرده است را باز کند.

اعزام تیم کامپوند به مرحله چهارم رقابت های تیروکمان جام جهانی که از ۲۶ تیرماه در برلین آلمان آغاز می شود در برنامه فدراسیون تیروکمان قرار دارد.

انتهای پیام/

بررسی نتایج ضعیف تیم ملی تیر و کمان در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار