سرپرست تیم صنعت نفت آبادان:

کی روش در پرورش مربی بومی ناکام بود/از وضعیت نفت آبادان بی اطلاع هستم!

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان از وضعیت فعلی این باشگاه ابراز بی اطلاعی کرد.

از وضعیت نفت آبادان بی اطلاع هستم!/کی روش در پرورش مربی بومی ناکام بودغلامحسین امین فر سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: این روز‌ها به دلیل سفر به تهران از وضعیت تیم صنعت نفت خبر ندارم، اما می‌دانم که علی عیسی زاده همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه به فعالیتش ادامه می‌دهد. نفت آبادان فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرد و اگر شرایط فراهم باشد می‌خواهیم فصل آینده پیشرفت محسوسی نسبت به لیگ هفدهم داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدار دوستانه امشب تیم ملی ایران مقابل ترکیه گفت: ترکیه تیم قدرتمندی است و بازی امشب می‌تواند کادرفنی تیم ملی را در جهت شناخت نقاط ضعف و قوت ملی پوشان کمک کند.

سرپرست تیم نفت آبادان با انتقاد از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی عنوان کرد: کی روش به لحاظ ساختاری در تیم ملی خوب کار کرد، اما در پرورش مربی بومی ناکام بود. او باید در طول دوران حضورش در ایران چند مربی جدید را به فوتبال ما معرفی می‌کرد، اما چنین کاری را انجام نداد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تیم ملی با تیم‌های باشگاهی تفاوت زیادی دارد و نباید سلیقه‌ای اداره شود. خط زدن نام وریا غفوری، سید جلال حسینی و کاوه رضایی از لیست تیم ملی یکی از اشتباهات عجیب کی روش بود.

امین فر در مورد کار دشوار تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: تیم ملی در گروه سختی قرار دارد و برای کسب نتیجه مناسب و صعود از این گروه به یک معجزه نیاز داریم. در فوتبال ایران گاهی از این معجزه‌ها رخ می‌دهد و امیدوارم این بار نیز اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات امین فر در مورد آخرین وضعیت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
آخه خدایش کجا دنیا سرمربی تیم ملی باید مربی بومی برای اون مملکلت پرورش بدهد تا دیروز آقایونی که سرمربی باشگاه بودن در زمان جام جهانی 2014 می گفتن کیروش مربی پرورش نداده حالا الان بعضی افراد میگن کیروش مربی بومی پرورش نداده است
آخرین اخبار