۳۸ میلیارد ریال برای کمک به شاهین بوشهر تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شورای شهر بوشهر گفت: این شورا برای کمک به حضور تیم شاهین در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در سال جاری، ۳۸ میلیارد ریال اعتبار تصویب کرده است.

۳۸ میلیارد ریال برای کمک به شاهین بوشهر تصویب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، ابوذر دهدار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با وجود تصویب این میزان اعتبار مسئولان شاهین در شهرداری بوشهر بیان داشتند که میزان اعتبار مصوب شده بخش قابل توجهی از آن برای تسویه حساب بدهی‌های باشگاه است و برای موفقیت تیم فوتبال شاهین کارساز نیست.

وی بیان کرد: مدعیان کم بودن این اعتبار، کمک‌های ۱۰ میلیارد ریالی شهرداری به تیم ایرانجوان بوشهر را از محل اعتبارات تیم شاهین می‌دانند و این در حالی است که اعتبار کمک شده به ایرانجوان محل تامین آن بودجه تیم فوتبال شاهین نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: با این حال مسئولان شاهین خواستار افزایش این اعبتار به ۶۰ میلیارد ریال هستند که در این ارتباط شورا اعلام داشته ابتدا باید نحوه هزینه کرد اعتبارات سال تاسیس این تیم (۱۳۹۴) مشخص شود تا پس از تحقق این مهم شورا برای افزایش کمک‌های خود به تیم شاهین بوشهر تصمیم گیری کند.

دهدار ادامه داد: همچنین تاکنون مسئولان تیم شاهین گزارش هزینه کرد‌های صورت گرفته برای این تیم را ارائه نکرده اند.

وی یادآور شد: این میزان اعتبار فقط برای هزینه‌های سال ۹۷ تیم شاهین پیش بینی شده و تا پیش از اردیبهشت سال آتی دوباره اعتبار موردنیاز این تیم تامین می‌شود.

دهدار تاکید کرد: مالکان اصلی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را هواداران و شهروندان بوشهری می‌دانیم و در این ارتباط موظف به تامین بودجه شایسته و درخور این تیم هستیم.

وی ادامه داد: شورای شهر بوشهر همگام با فوتبال دوستان بوشهری خواهان حضور مقتدرانه شاهین در مسابقات لیگ دسته یک است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دهدار افزود: با توجه به صعود تیم فوتبال شاهین به لیگ یک در این راه نیازمند کمک فراتر از ۳۸ میلیارد ریال است که شورای شهر بوشهر نیز به این مهم بطور کامل واقف است.

انتهای پیام/م

کمک ۳۸ میلیارد ریالی به شاهین بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.