صابر سهرابی از توزیع ٦٠٠ میلیون ریال بن خرید با تخفیف ٧٠ درصدی در نمایشگاه قرآنی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر سهرابی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، با عنوان «عروةالوثقی» با ۶۳ غرفه کار خود را آغاز کرده است، گفت: ٦٠٠ ملیون ریال بن خرید با تخفیف ٧٠ درصدی در نظر گرفته شده است که در محل نمایشگاه یاد شده توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارشنبه نهم خرداد ماه جاری ساعت ١٨ با حضور استاندار فارس از خادمان و فعالان قرآن و عترت تجلیل می‌شود، افزود: از این میزان بن خرید؛ مبلغ ١٠٠ هزار تومان برای افراد زیر لیسانس، ١٥٠ هزار تومان برای کارشناسی به بالا و همچنین به موسسات قرآن و عترت نیز ٥٠٠ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

سهرابی با اشاره به اینکه نمایشگاه دارای ۶۳ غرفه است، تصریح کرد: ۱۲ مؤسسه قرآنی و همچنین انتشارات مختلفی از استان فارس و شهر مقدس قم در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۰ خردادماه جاری پا برجا است، اضافه کرد: در این نمایشگاه تلاش کردیم تا علاوه بر ارائه آخرین دستاورد‌های قرآنی مؤسسات و نهاد‌های قرآنی یکسری ابتکارات جدید را که شاید در نمایشگاه‌های استان‌های دیگر چنین کار‌هایی انجام نمی‌شود، انجام دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مصداق این مساله را برپایی روزانه مشاعره قرآنی با حضور نونهالان اعلام کرد و با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور و بازدید و استفاده از آخرین دستاورد‌ها و محصولات قرآن و عترت ارائه شده در این نمایشگاه، افزود: از آنجا که شیراز شهر علم و ادب و فرهنگ و هنر است لذا باید در مباحث ادبی حتی در عرصه‌های قرآن و عترت نیز بدرخشد.

انتهای پیام/ن

توزیع بن خرید با تخفیف در نمایشگاه قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار