احمدی صفا: در نظرگرفتن ۳ سهمیه ظلم بزرگی به بوکس است

عضو تیم ملی بوکس ایران گفت: کمیته ملی المپیک ۳ سهمیه برای بوکس در نظر گرفته و این تصمیم ظلم بزرگی به بوکس ایران است.

امید احمدی صفا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: شرایط اردوی ما مثل برخی رشته های ورزشی مثل کشتی ایده آل نیست اما با همین شرایط سعی می کنیم بهترین نتایج را در مسابقات پیش رو کسب کنیم.

وی با اشاره به تعداد سهمیه های تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: کمیته ملی المپیک تنها 3 سهمیه برای بوکس در نظر گرفته و این تصمیم ظلم بزرگی به  بوکس ایران است. بوکسوری که از شهرستان با تمرین، تلاش و مشقت فراوان به تیم ملی دعوت  می شود و می خواهد در تورنمنت های مهم برای کشورش افتخار کسب کند با شنیدن این خبر ممکن است کمی دلسرد شود.

دارنده‌ی مدال طلای تورنمنت قراقستان ادامه داد: چرا همه ملی پوشان را اعزام نمی کنیم؟ سرمربی تیم ملی با این شرایط چگونه می تواند انگیزه بوکسورها را برای اردوها و مسابقات آینده حفظ کند؟ درخواست من از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان این است که سهمیه بوکس را افزایش دهند تا ملی پوشان با انگیزه بیشتری تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی درباره ترکیب نهایی تیم ملی برای بازی های آسیایی 20198 جاکارتا عنوان کرد: هنوز ترکیب نهایی مشخص نشده اما همه بوکسورها عملکرد خوبی داشته اند و فعلا باید منتظر تصمیم کادرفنی بمانیم.

احمدی صفا در پایان در مورد شرایط آمادگی اش در تمرینات گفت: خوشبختانه هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ فنی کاملا آماده ام و امیدوارم در آینده با عملکرد خوبم بتوانم بر دیدگاه جامعه به رشته ورزشی بوکس اثر مثبتی بگذارم.

انتهای پیام/

اظهارات احمدی صفا در مورد سهمیه تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار