۱۸ خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات

 دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۸ خرداد امسال اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی یوسفی دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران گفت: آثار ارسالی پس از تأیید شرایط حضور در جشنواره بدون ذکر نام صاحب اثر در اختیار داوران قرار می‌گیرد و داوران با تجربه فقط آثار را از نظر حرفه‌ای داوری می‌کنند.

وی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان خواست تا بدون نگرانی در خصوص داوری جشنواره آثار فاخر خود را هرچه زودتر از طریق سامانه ارسال کنند و مهلت ارسال آثار تا ۱۸ خرداد است و این زمان به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران با بیان اینکه هر شرکت‌کننده در دو بخش و در هر بخش می‌تواند سه اثر ارسال کند، گفت: شرکت‌کنندگان در ارسال آثار شرایط جشنواره را از طریق شیوه‌نامه دنبال کرده و بر اساس محور‌های تعیین‌شده به ارسال آثار خود بپردازند.

یوسفی افزود: مازندران تنها استانی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول جشنواره را به سفر خارج از کشور جهت بازدید رسانه‌ای اعزام می‌کند که نشان از کیفیت و اهمیت جشنواره مذکور دارد.

وی گفت: تمامی رسانه‌های استانی دارای مجوز و سایر رسانه‌های دارای سرپرستی استان می‌توانند در جشنواره امسال شرکت کنند و هیچ‌گونه محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

انتهای پیام/آ

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات در مازندران اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار