سلیمی:وزنه‌برداری رشته المپیکی است و باید تیم‌های قدرتمند در آن سرمایه گذاری کنند

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: وزنه‌برداری رشته المپیکی و پر از ستاره است و پتانسیل آن را دارد تا تیم‌های قدرتمند در آن سرمایه گذاری کنند.

بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایطش بیان کرد: این سومین مرحله اردوی آمادگی ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی جاکارتا بود و همه وزنه‌برداران تمرینات را به خوبی انجام می دهند، خدا را شکر کم‌کم با جدی‌تر شدن اردو شدت تمرینات هم بیشتر می‌شود. در این 3 ماه که برای‌ سال جدید تمرین می کنم ، بدنم خوب جواب داده و امیدوارم بدون مشکلی به تمریناتم ادامه دهم. ما توقع شرایط بهتر در اردو‌های تیم ملی را داریم. به سایر رشته‌های ورزشی نگاه کنید که بهترین اردو‌ها و کمپ‌های خارجی را در شهر‌های بزرگ با بهترین امکانات برای ورزشکاران‌شان فراهم می‌کنند، در حالی که چنین چیزی در وزنه برداری امکان پذیر نیست. مسئولان فدراسیون باید نگاه و دیدگاه‌شان را به ملی‌پوشان تغییر دهند.

امسال من و سهراب برای بیمه رازی وزنه می زنیم

سلیمی درباره اینکه امسال قرار است در کدام تیم وزنه بزند،گفت:طبق توافقات انجام گرفته شده قرار است امسال هم برای تیم بیمه رازی وزنه بزنم.در ضمن سهراب مرادی هم مانند فصل گذشته کماکان در این تیم حضور خواهد داشت. اما بنا بر دلایلی حضور کیانوش رستمی فعلا قطعی نیست و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که او هم در این تیم بماند.

امیدوارم در جام باشگاه های آسیا قهرمان شویم

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن درباره اینکه امسال هم باید در جام باشگاه های آسیا حضور یابند،بیان کرد:بله امسال هم جام باشگاه های آسیا را در پیش داریم به هر حال امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها که از اهمیت به سزایی برای وزنه برداری کشورمان برخوردار است به عنوان قهرمانی دست یابیم تا بتوانیم از این طریق دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

مسئولان بیمه رازی قدر وزنه برداران را می دانند

عضو تیم بیمه رازی ادامه داد:خوشبختانه قراردادهایی که از سوی مسئولان تیم بیمه رازی با وزنه برداران  منعقد می گردد بسیار خوشحال کننده است.بدون شک این تیم جزو بهترین باشگاه هایی است که در این سالیان اخیر در وزنه برداری تیمداری کرده است.مسئولان این تیم واقعا زحمت کش هستند چرا که از رشته های المپیکی مانند کشتی و وزنه برداری حمایت می کنند.به امید خدا بتوانیم جواب خوبی های مسئولان این تیم را در لیگ وزنه برداری و جام باشگاه های آسیا با قهرمانی پس بدهیم.

طی توافقات صورت گرفته با سعید آذری قرار شده این هفته با ما تسویه حساب کنند

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری درباره دریافت مطالباتش از تیم ذوب  آهن و یاسین پیشرو هم گفت:با توجه به اینکه مسئولان یاسین پیشرو قم تمایلی به پرداخت حق و حقوق من ندارند به همین دلیل از طریق مراجع قضایی پیگیر این هستم تا بتوانم به پولم برسم.طی توافقاتی هم که با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان داشتیم به توافقات نهایی دست یافتیم ظرف روزهای آتی با ما تسویه حساب کنند.

کیفیت لیگ با آمدن تیم بیمه رازی بهتر از قبل شده است

قهرمان وزنه برداری سال 2011 جهان در مورد کیفیت لیگ اظهار کرد:لیگ ما اگر حامیان مالی و تیم هایی مانند بیمه رازی در آن حضور پیدا کنند قطعا لیگ پویایی را شاهد خواهیم بود و هم شرایط فدراسیون برای برگزاری یک لیگ منظم بهتر از گذشته می شود.الان در حال حاضر کیفیت لیگ با آمدن تیم بیمه رازی مطمئنا بهتر از سالیان قبل شده است،زیرا در ادوار قبل بیشتر شاهد حضور تیم های نظامی در لیگ بودیم.قطعا جذب حامیان مالی توانمند می تواند رونق بیشتری به لیگ ببخشد.سایر تیم ها با سرمایه اندک تیم خود را می‌بندند. ما می‌توانم خیلی کارها انجام دهیم تا لیگ وزنه برداری توسعه دهیم ولی آن را به چند باشگاه محدود کرده ایم.

وظیفه کمیته مسابقات لیگ وزنه برداری پیگیری مطالبات ورزشکاران است

قهرمان بازی های آسیایی درباره اینکه در حال حاضر برخی تیم های لیگ برتری به وزنه برداران بدهکار هستند و این مسئله چقدر می تواند در روحیه وزنه برداران تاثیر گذار باشد،توضیح داد:بدون شک یکی از وظایف کمیته مسابقات لیگ وزنه برداری پیگیری مطالبات ورزشکاران است و خوب نیست تنها یک فرم قرارداد به ورزشکاران داده شود و پس از آن به عضویت آن تیم در بیاید.برای دریافت پول و حق ورزشکاران این کمیته باید ورود کند و به آن باشگاه ها فشار بیاورد تا قراردادهای وزنه برداران را پرداخت کنند.

هدفم کسب بهترین نتیجه در بازی های آسیایی و قهرمانی جهان است

نفر اول قهرمانی آسیا درباره اینکه آیا می تواند به مدال طلا بازی های آسیایی برسد یا خیر،گفت:من سخت تمرین می کنم تا بتوانم در مسابقات پیش رو بهترین نتایج ممکن را برای کشور عزیزم کسب کنم.اگر بتوانم سومین طلایم را در بازی های آسیایی کسب کنم خیلی خوب می شود.البته امسال رقابت نسبت به دوره های گذشته سنگین تر است چرا که سعید علی حسینی و چند وزنه بردار دیگر هستند که با حضور این نفرات کار برای من سخت تر خواهد شد.البته 2 ماه بعد از آن هم مسابقات جهانی را در پیش دارم که باید خودم را برای آن رقابت‌ها آماده کنم، قطعا کار سختی پیش رویم خواهد بود اما با این وجود تلاش می کنم که نسبت به آمریکا نتیجه بهتری را بدست آورم، البته با توجه به اتمام محرومیت برخی کشورها در مسابقات جهانی قطعا رقابت سخت تر می شود.

بعید می‌دانم فدراسیون جهانی از تصمیم خود برگردد و سهمیه های ما را افزایش دهد

سلیمی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر می توانیم امیدوار باشیم تا تعداد سهمیه های ما در المپیک افزایش یابد ،توضیح داد:باید قبول کنیم که این یک قانون است و ایران هم در چارچوب این قانون با محرومیت مواجه شده است. نمی‌توانیم کار خاصی در برابر قانون انجام دهیم اگرچه مسئولان گفته‌اند پیگیر هستند تا بتوانند با مذاکرات شرایط را عوض کنند. با این حال من بعید می‌دانم فدراسیون جهانی از تصمیم خود برگردد و تعداد سهمیه های ما را در المپیک توکیو افزایش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار