حضور 5 ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از حضور5 ورزشکاراستان در بازیهای آسیایی وپاراآسیایی 2018 جاکار خبر داد.

قطعی شدن حضور 5 ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان به شناسایی 43 ورزشکار همدانی مستعد در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اشاره کرد و افزود: سال گذشته طرح حمایت از قهرمانان در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و در این راستا با برگزاری جلسات تخصصی با هیئت‌های ورزشی 43 ورزشکار مستعد حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در ۱۵ رشته ورزشی شناسایی‌شدند.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای حمایت از ورزشکاران شانس کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: زمان زیادی تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا باقی نمانده و بانوان همدانی نیز همانند مردان ورزشکار این استان سخت در تلاش هستند تا سهمیه حضور در این رقابت‌ها را برای استان خود کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با بیان اینکه تاکنون حضور 5 ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شده است تصریح کرد: طی دو روز اخیر فرود ظقری در ووشو سهمیه وزن 65 کیلوگرم را کسب کرد و این ورزشکار یکی از شانس های کسب مدال در این رقابتها است.

منعم  گفت: همچنین در هفته گذشته حمید اسلامی و وحید علی نجیمی از ورزشکاران دو میدانی هیئت های ورزشی نابینایان و کم بینایان این استان، سهمیه حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا را کسب کردند.

وی  بیان کرد: این 2 دونده شانس بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی دارند و اکنون در بهترین وضعیت آماده سازی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان ادامه داد: همچنین میلاد سوری و مصطفی نصیری دو گلبالیست خوب استان با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا انتخاب شدند.

رسول منعم تصریح کرد: همچنین محمد کرم کولیوند مربی با سابقه گلبال استان در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم 43 نفر شناسایی‌شده راهی مسابقات آسیایی شوند اما شرایط ورزشکاران با هم متفاوت است و برخی شانس ۱۰۰ درصدی و برخی دیگر شانس ۵۰ تا ۷۰ درصدی برای حضور در این مسابقات دارند اما در هر صورت ما از همه ورزشکاران تا اعلام اسامی نهایی ورزشکاران حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

حضور 5 ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.