کسب هشت مقام ملی پرسش مهر،توسط فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد

فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمددر کنگره ملی پرسش مهر هشت مقام ملی کسب کردند.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: سه فرهنگی و پنج دانش آموز از استان رتبه‌های برتر پرسش مهر رئیس جمهور را کسب کردند.

سیدبهاءالدین ملک حسینی افزود: خانم فروزان یونسی در رشته وبلاگ نویسی از اداره کل رتبه اول کشور، سارا مصفا در رشته گرافیک از یاسوج رتبه دوم کشور و نجف اصغر نژاد در مقاله پژوهشی از دهدشت رتبه دوم کشوردر بخش فرهنگیان این مسابقه (پرسش مهر رئیس جمهور) را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین دانش آموزان آیدا منصوریان از یاسوج در رشته تصویر سازی رتبه اول، آریا صلاحی از یاسوج در رشته فیلم کوتاه رتبه سوم، سیداحمد اشراقی از دهدشت دررشته وبلاگ نویسی رتبه دوم کشور، احمدرضا افرند از دهدشت در رشته مقاله پژوهشی رتبه سوم وخانم زهره نارک پور از گچساران در رشته وبلاک رتبه سوم کشور را کسب کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان عنوان کرد:در این دوره از ۳۳ هزار اثر ارسالی دانش آموزان وفرهنگیان به ادارات شهرستان‌ها ۸ هزار و ۶ اثر به دبیرخانه استانی ارسال که در پایان ۲۴۰ اثر در ۱۴ رشته به مرحله کشوری راه یافت.

در پرسش مهر ۱۸ ریاست جمهوری از دانش آموزان و فرهنگیان خواسته بود با موضوع "چگونه باید در محیط مدرسه تحمل واحترام به افکار دیگران واخلاق وادب را تمرین کنیم" آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

انتهای پیام/د

کسب ۸ مقام ملی پرسش مهر،توسط فرهنگیان و دانش آموزان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.