برق تولیدی نیروگاه خورشیدی خلخال وارد مدار توزیع برق کشور می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: بزودی برق تولیدی نیروگاه خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال وارد مدار توزیع برق کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت درخشان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال امروز در جلسه ستاد برگزاری همایش ملی توسعه پایدار خلخال افزود: مقدمات لازم برای فروش برق تولیدی این نیروگاه به شرکت توزیع نیروی برق استان فراهم شده و بزودی برق تولیدی نیروگاه خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال وارد مدار توزیع برق کشور خواهد شد.

وی گفت: پیش از این طرح 2 شرکت دانش بنیان در حوزه تولید گیاهان دارویی و عسل شیر با مشارکت دانشگاه آزاد خلخال اجرا شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال همچنین از برگزاری نخستین همایش ملی توسعه پایدار خلخال با محوریت گردشگری توسط دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد و افزود: مجوز برگزاری این همایش در سطح ملی از مرکز کشور اخذ و مقدمات لازم برای برگزاری این همایش در تابستان امسال در حال فراهم شدن است.

درخشان اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های گردشگری موجود در خلخال این همایش با هدف استفاده از ظرفیت گردشگری منطقه برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این حوزه با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

نیروگاه خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار